6/08/2015

Boho chic + Gold tatoo





 Najdłuższe wakacje w życiu czas zacząć! Pogoda dopisuje..można zacząć znowu blogowanie :) 
Otwieram go stylizacją w najmodniejszym letnim stylu, czyli #BOHO #BOHEMIAN. Od jakiegoś czasu ten styl to hicior lata! Wcale się nie dziwie, ponieważ można z nim obłędnie zaszaleć i każda dziewczyna czy chłopak się w nim odnajdzie. Ja na pewno się w nim jeszcze nie raz pokażę. Długie przewiewne sukienki, frędzle przy ubraniach i dodatkach, koronka w każdym wydaniu oraz wiązane szpilki czy sandały rzymianki będą promowane u fanek mody i mnie :) Będąc ostatnio na zakupach i oglądając nowe letnie kolekcje w sieciówkach wszystko wydawało mi się podobne i na jedno kopyto, ale polecam zajrzeć do Bershki i Stradivariusa!
Właśnie tam kupiłam złote tatuaże, które są fajną sprawą zamiast biżuterii. Te z Bershki trzymają się długo. Miałam je na sobie w stanie idealnym przez dwa dni potem się psują. Śmiało możecie się w nich myć, ponieważ woda i mydło na nie nie działa :D Podobne znajdziecie w Rossmannie i na stronach internetowych. Mam nadzieje, że Wam się podoba i zapraszam do eksperymentowania ze mną w stylu boho! 

Do Następnego!



Follow me on INSTAGRAM / FACEBOOK / LOOKBOOK 


Top & Jewellery & Bra / H&M  Shorts / Zara Shoes / Atmosphere Gold tatoo / Bershka


14 komentarzy:

  1. Zdjęcia śliczne, cudowny klimat, aż chce się tam być! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia <3 Ślicznie się prezentujesz! Zestaw bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjecia!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja i sesja - super! Sama bym chętnie takie zdjęcia zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne spodenki:)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw☺ udanych dlugich wakacji życzę,naciesz się nimi ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Piękna sesja! Wyglądasz rewelacyjnie :) Te tatuaże dają świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sesja i plener :)
    Zapraszam na mojego bloga (dopiero zaczynam)
    http://enjoyeverymoment5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :*
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona. I klimatem sesji, i Twoim lookiem. te smaczki w postaci biżuterii, te ciuchy... ach.

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3