4/26/2015

Lacy look + Hairstyles / Warkocze i niebieskie ombre!




Miałam się tu pojawić dopiero pod koniec maja, kiedy będzie już po maturach, a ja zacznę nowy etap w swoim życiu. No, aleee tęsknota za blogowaniem zwiększa się coraz bardziej i muszę jakoś odreagować stres przed matura. Ile można się uczyć!  Pytanie retoryczne. Też macie / mieliście stracha ? :D

Przez ten czas gdy byłam nie obecna nazbierało się kilka nowych rzeczy, więc nie mogę się doczekać, kiedy znowu zacznę dodawać posty. Bądźcie czujni! 
Wracając do stylizacji..robi się coraz cieplej i poczułam początek lata. Zrobiłam porządek w szafie, schowałam zimowe rzeczy i wyjęłam letnie. Znalazłam zagubione sukienki, bluzki i te oto koronkowe spodenki! Idealnie połączyły się z moją nową bluzką z H&M :) Koronka latem jest zawsze modna, więc jeśli nie macie nic takiego to warto się zaopatrzeć . Mam nadzieje, że stylizacja przypadnie wam do gustu :) 




Po za tym wróciłam do starej zabawy z gimnazjum we fryzjerkę. Ci co mnie znają wiedza, że uwielbiam majstrować przy włosach i ciągle eksperymentować. Zapraszam Was na mojego Instagrama, gdzie non stop dodaje coś nowego, a wszystkie fryzurki znajdziecie pod #Alexishairdresser :) Ostatnio oprócz plecenia warkoczy zaryzykowałam i użyłam farby w spreju VEMNITA , która utrzymuje się na naszych włosach dopóki ich nie umyjemy. Efekt za taką cenę był extra, zabawa też, ale kwestia sprzątania nie była już taka fajna. Czułam się jak smerfetka i moja łazienka też, ale farba jest o tyle fajna, że przy kontakcie z wodą od razu się zmywa (prysznic + mycie łazienki obowiązkowo). Jeśli chcecie wiedzieć więcej o tym produkcie, odsyłam was do Juszes - https://www.youtube.com/watch?v=6AAoxnPA7JM


Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Super fryzury :)
    Lubie przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny komplecik masz na sobie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ Ci zazdroszcze tych wlosów! Piekne są ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te koronki, a niebieskie ombre też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, śliczne fryzurki )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te koronkowe spodenki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ajć jakie piękne zdjęcia!
    I ta koronka! Życzę powodzenia i na pewno będę zaglądać i czekać!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyglądasz
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy1/5/15 12:41

    Nagraj filmik jak robisz te warkocze bo piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje! :) Mam w planach, ale wszystko po maturach! :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3