11/02/2014

Black Dress + Halloween Make up








Dress / Sukienka - Reserved  Hills / Szpilki - Stradivarious  Bracelets / Bransoleki - NN 


Halloweenowe stylizacje zawsze budziły u mnie zachwyt i chęć wymalowania się tak, że nikt Cie nie pozna. Uwielbiam tę zabawę! Jeszcze kilka lat temu hallowenowe zabawy były mało popularne w Polsce, ale zauważyłam, że z każdym rokiem coraz więcej osób bierze w tym udział i przekonuje się do tego święta. Poprzebierane dzieci latają po osiedlach z cukierkami i wkurzają zasnobiałych staruszków i upierdliwe sąsiadki. W tym roku chciałam zrobić im małego psikusa i udało mi się! Otwierając dzieciakom drzwi widziały tylko mój cień, potem zapalałam gwałtownie światło z krzykiem "boooo". Dzieci zamierały ze strachu, a małe piszczały i przez pierwsze sekundy stały nieruchomo wpatrując się we mnie :D Po chwili dopiero zdawały sobie sprawę po co tak naprawdę przyszły. Miałam ubaw! 
W nocy wybrałam się ze znajomymi do klubu, gdzie sporo osób wpadło na ten sam pomysł co ja, byli przebrani i umalowani. Wyglądało to świetnie!! Zabawa truposzy, czarownic, zombie itp. 
A Wam jak minął HALLOWEEN ? 






5 komentarzy:

  1. świetny makijaż, wyglądasz cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zmysłowe zdjęcia w sukience!
    a co do halloween to Twój pomysł świetny i bardzo ładny wygląd makijażu :))

    http://ewciakkkk.blogspot.com/2014/11/colorful-leaves.html

    OdpowiedzUsuń
  4. you have an amazing blog dear!! love all your photos!! im following from now on! hope you can visit mine and follow me too! kisses!:)

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow w tej sukience wyglądasz NIE SA MO WI CIE <3 !

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3