10/09/2014

Blue.



Od dawna chodziła za mną tiulowa spódnica! Ciężej było z kolorem, ale w końcu zdecydowałam się na intensywny niebieski! Moim zdaniem, jest naprawdę fajny. Spódnica tiulowa, ma to do siebie, że można ją wpasować w taki styl, na jaki mamy ochotę. Ja postawiłam na lekko rockową wersję, którą połączyłam z cudnymi kolczykami z H&M-u. Resztę zobaczcie i oceńcie sami! 







Follow my INSTAGRAM / FACEBOOK / LOOKBOOK 








Spódnica / Allegro  Body / SH  Szpilki / Deezee  Kurtka / Allegro  Kolczyki / H&M

8 komentarzy:

  1. Anonimowy9/10/14 13:07

    alexis!! Very nice outfit and pics! Greetz Edwin www.foto-edwin.nl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw i super zdjęcia ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!
    jak ślicznie!
    piękna spódniczka!

    pozdrawiam. ;*
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt tej spódnicy jest niesamowity !! Błyszczysz :) baaardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja ♥ !idealna spódnica !

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódnica i super wszystko jest do siebie dopasowane.

    Mój blog kliiiik

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3