9/19/2014

Zimaaaa, jak się nosić?!


Chociaż jeszcze czuć lato, to powoli trzeba się rozglądać za zimową i jesienną odzieżą. Z tego powodu chciałam Wam przedstawić krótkie zestawienie kurtek i płaszczy prosto z wybiegów! :) A/W 2014-2015.




Gucci



 Michael Kors                                           Phillip Lim



Ale nie tylko znani projektanci na świecie potrafią stworzyć coś fajnego! Ostatnio przeglądając Showroomy polskich projektantów znalazłam na prawdę ciekawe projekty. Zobaczcie sami :) 



Jak widzicie, w tym sezonie królują futra i oversize'owe płaszcze. Raczej nikogo z Nas, nie stać na takie ubrania, więc w najbliższym czasie, szykuję posta o kurtkach i płaszczach z sieciówek!

 Buziaki, Mika :*

3 komentarze:

  1. Anonimowy19/9/14 17:50

    Fajny post :) A różowa parka jest extra! Skąd jest ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetny post. Jestem pod wrażeniem!
    Zapraszam do mnie :
    Pomocy! Mam za duże kieszonkowe... http://sterka.blogspot.com/2014/09/mam-za-duze-kieszonkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3