9/24/2014

Sporty chic!!




Za oknem szaro i zimno...słoneczko po woli się przebija :) Witam drugi dzień jesieni!
Ja już wyjęłam z szafy kalosze i ciepłą parkę, a Ty? :)
Jesienne porządki w szafie też już zrobione. Letnie shorty, topy i spódniczki zamieniłam na swetry, bluzy i jeansy :D Jesienią prawie zawsze stawiam na wygodę i ciepełko! To okres w którym non stop chodzę podziębiona, a najlepszym lekarstwem jest gorąca czekolada!!

Dzisiejszą stylizacje udało się uwiecznić już jakiś czas temu, gdy pogoda dopisywała i temperatura pozwała pokazać gołe nogi. Imitacja jeansu na bawełnianych ciuchach i szary kolor w tym roku zdecydowanie wygrywa. Mam nadzieje, że też lubicie luźne sportowe stylizacje :)



Follow my INSTAGRAM / FACEBOOK / LOOKBOOK 


Hoodie / MiMi   Skirt / Cropp  Sneakers / Adidas

14 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :) bardzo podoba mi się taki sportowy styl. ta spódniczka i bluza idealnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis! :) cudowne włosy :)
    http://lottaperamore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny set, jak zgrabnie wyglądasz w tych butach.

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny set. :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne butki:))
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie połączenia!
    Podoba mi się ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna sportowa stylizacja ! spódniczka idealnie połączona z bluzą :) jestes piękna !

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie połączenie!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie megaaa!! Super stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są świetne! :) Nigdy takich chyba nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3