8/18/2014

Black Ballerina part. 1





Jakiś czas temu wpadłam na pomysł zrobienia sesji o tematyce baletowej. Dlaczego akurat balet? Uwielbiam ten rodzaj tańca i już jako dziecko zawsze chciałam zostać baletnicą! Los chciał, że zapisałam się na hip hop :D Od baletu trzymałam się z daleka, ale zawsze robił na mnie ogromne wrażenie i podoba mi się do tej pory! Kilka dni temu marzenie o byciu baletnicą prawie się spełniło. Dlaczego prawie? Pogoda nas nie rozpieszczała, zaczęło padać i grzmieć, więc zdjęcia miałam około 15 minut i trzeba będzie je dokończyć. Mam nadzieje, że stylizacja i zdjęcia przypadną Wam do gustu :)  Pointy już czekają!








Do następnego! 

10 komentarzy:

  1. Trzecie zdjęcie idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, naprawdę przepiękne zdjęcia! cudowne, az się zakochalam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !!
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia ! bardzo klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjęcie - niesamowite! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Bardzo klimatyczne i subtelne

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne zdjęcia!!!
    Naprawdę SUPER:)
    http://dance-life-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3