7/18/2014

TOKYO



Stylizacje streetowe to jedne z moich ulubionych! Zobaczcie co wybrałam tym razem :) Będąc ostatnio na zakupach i mijając każdy sklep z napisem SALE, w H&M kupiłam tę z grubej siatki czarną bluzkę i jeszcze kilka innych. Pod nią dobrałam białą koszule z kołnierzykiem, którą zakupiłam w Croppie też na wyprzedaży i która dodaje charakteru całej stylizacji. A wam udały się zakupy ? 











Follow my LOOKBOOK / INSTAGRAM / FACEBOOK 




Blouse / H&M  Trousers / TopSecret  Sneakers / House  Sunglasses / ZeroUV   Bag / CalvinKlein




Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :* Jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam styl tokyo. Podoba mi się bluzka.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna sesja! pozdrawiam spolkasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudowne zdjęcia, ale masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny set!

    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, taka jak lubię:))

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3