7/03/2014

SALE!!!




Hey!!

Ostatnio przy robieniu porządków w szafie przeraziłam się ilością rzeczy jakich posiadam, a w których tak na prawdę nie chodzę, które są za małe bądź za duże i miałam je na sobie zaledwie kilka razy. Stwierdziłam, że czas się ich pozbyć! Stan ciuchów jest bardzo dobry albo idealny, niektóre rzeczy założyłam tylko raz. Tak więc zachęcam do kupowania i zaczynamy!





































Tunika 40 zł / CUBUS



Zasady wyprzedaży:
1. Osoby chętne zgłaszają się mailowo alexissachet@gmail.com lub piszą na Facebook'u  https://www.facebook.com/ola.kowalczyk22
2. Jeśli jesteś z tego samego miasta co ja (Łuków) masz możliwość przymiarki :)
3. Kto pierwszy ten lepszy
4. Wysyłam tylko po otrzymaniu pieniędzy na konto, nie ma zwrotów
5. Koszt wysyłki zależy od wagi i ilości kupionych rzeczy (10-15zł)
6. Jeśli nie jesteście pewni rozmiarówki piszcie! - podam szczegółowe wymiary :)





8 komentarzy:

  1. Anonimowy3/7/14 15:34

    masz jeszcze jakieś ładne sukienki do sprzedania ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, ale niestety nie do sprzedania ;)

      Usuń
  2. Anonimowy4/7/14 11:08

    Jaka jest długość koronkowej sukienki, bo wydaje się być krótka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od ramion w dół jest 77cm ;) Szuka niskiego właściciela!

      Usuń
  3. Anonimowy8/7/14 17:07

    ja mam pytanie do Miki, skąd te cudowne slip on? :) liczę na odpowiedź, super blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8/7/14 17:07

    zapomniałam pokazać które :( http://instagram.com/p/o_H-wEt0RA/?modal=true

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to są espadryle i kupiła je w Zarze ;) Teraz jest na nie szał, więc znajdziesz je wszędzie!

      Usuń
  5. super! obserwuję i zapraszam do siebie http://maniacbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3