7/14/2014

Maxi dress + Adidas



Hej Kochani !

Dawno nie było mnie w wersji sportowej i streetowej :) W wakacje moje stylizacje są najprostrze i najwygodniejsze! Uwielbiam łączyć sukienki i spódnice z trampkami czy adidasami, tak jak zrobiłam to ostatnio zakładając długą dopasowaną chabrową sukienkę i sneakresy. Dziewczyny z długimi nogami mogą się cieszyć, ale niskim osobom odradzam tego typu sukienki (skrócicie swoje nogi jeszcze bardziej). A gdy pogoda dopisuje wieczorne spacery są idealną porą na zdjęciaa! 
Mam nadzieje, że stylizacja przypadnie wam do gustu i życzę miłego dzionka, a ja korzystając ze świetnej pogody po kilku deszczowych dniach lecę na leżak złapać trochę słoneczka, po odpisywać na maile i trochę poczytać ;) 






Follow my FACEBOOK / INSTAGRAM  / LOOKBOOK 




Dress / NewLook   Sunglasses / H&M   Sneakers / AdidasOriginal


WYPRZEDAŻ SZAFY! 
Do następnego!

10 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, bardzo do Ciebie pasuję :) Choć mi najbardziej podobają się buty ^^ zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia z efektami. Ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz nieziemsko ;) boska figura, śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo trafne połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14/7/14 23:47

    Bardzo ładne zdjęcia :)
    PS. poodpisywać piszemy łącznie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący zestaw :) pozdrawiam spolkasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ma się taką figurę to tylko nosić tego typu sukienki :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! genialne! cudowny kolor

    http://lanskoronka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3