6/14/2014

Spain / part 1.

Buenos días!

Jak widzicie znajduje się w przepięknej i słonecznej Hiszpanii, a dokładniej w mieście Torremolinos. Mam zamiar podszkolić Hiszpański, zwiedzić jak najwięcej i trochę się opalić! Postaram się też co jakiś czas dodać zdjęcia i chodź trochę pokazać wam jak tu jest pięknie.
 Moje kolejne marzenie właśnie się spełniło, a mam ich dość sporo, więc śledźcie nas na bieżąco( zwiedzimy cały świat! ). Kocham podróżować, poznawać nowe miejsca, ciekawych ludzi, ich kulturę i zwyczaje :)




Trudno opisać w jednym poście podróż, wiec chce to podzielić. W tym poście opisze troszkę jedną stylizację. Pogoda jak to w klimacie śródziemnomorskim wspaniała, więc można poszalec z ciuchami!! Dobrałam zwiewna spódnicę z h&m i koszulkę z second handu. Takie spódnice moim zdaniem są ekstra na lato! Naszyjnik troszkę orientalny, powiedziałabym że trochę arabski(z powodu tej hamsy). Kupiony w jakimś sklepie z biżuterią w Factory Ursus. Czarne sandałki-japonki również z h&m. Takie buty pasują do wszystkiego: spodnie, sukienka, spódnica na dodatek są mega wygodne!!















Follow my INSTAGRAM / FACEBOOK 




 Byliście już w Hiszpanii, polecacie jakieś miejsca ? 


Pozdrowienia z Hiszpanii! :*

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wyjazdu! :( kocham Hiszpanię i bardzo chciałabym tam kiedyś pojechać, bo miejsce jest obłędne. Wyglądasz genialnie ;)

    zapraszam http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdrość ;(
    A poza tym to zdjęcia super!
    Pozdrawiam.
    inspirationontoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Hiszpanii, mnie do tej pory udało się jedynie być na wyspach, na kontynencie jeszcze nie byłam, ale prędzej czy później wreszcie się wybiorę, zwłaszcza że zaczęłam się niedawno uczyć hiszpańskiego. ;)
    widoki obłędne, a Ty jeszcze piękniejsza. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15/6/14 18:20

    Świetne zdjęcia :----)
    Zapraszam do mnie:
    http://jestembazylia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3