6/04/2014

Flower Power!



Witaj!

Motyw kwiatowy opanowuje świat! Nic dziwnego, idzie lato :)  Centra handlowe są przepełnione przeróżnymi rodzajami wzorów, ale wydaje mi się, że wszystko jest do siebie podobne. W sieciówkach nie wiadomo już co wybrać. Od drobnych, gęstych wzorów kwiatowych do przeogromnych. Będąc ostatnio w Złotych Tarasach i oglądając każdą kolekcje w moich ulubionych sieciówkach mogę stwierdzić, że wszystkie maja podobne printy i są nudne. No niestety, żaden motyw kwiatowy nie zachwycił mnie aż tak bardzo, że chciała bym mieć dana rzecz. Jeśli chcesz być oryginalna, trudno będzie Ci znaleźć odpowiednią kieckę ( chyba, że masz farta ). I tak, jestem bardzo bardzo wybredna, ale lubię mieć rzeczy, które porywają na pierwszy rzut oka i nie chce wyglądać jak setna dziewczyna na ulicy. Przeszukując internet znalazłam o wiele fajniejsze sukienki i t-shirty z motywem kwiatowym, ale ich cenna psuła wszystko( jakość materiału do tego malowane ręcznie kwiaty i sam wzór robią swoje), wiec postanowiłam znaleźć prostrzy sposób. Sukienka prezentowana niżej pochodzi z Second Handu ( do sukienek z ciucholandów mam farta, większość moich pochodzi właśnie stamtąd i są nowiutkie. Trochę ją przerobiłam i efekt mnie zadowala. Kolory są żywe, a kwiatki mi się podobają! A wy macie już swoje kwieciste kiecki? Lubicie takie wzory? :)













Follow my FACEBOOK / INSTAGRAM / LOOKBOOK













Bag / NewLook
Dress / SH 
Cardigan / Ladies Shop
Slip on / Zara


Do następnego!

11 komentarzy:

  1. piekna sukienka....masz bardzo fajną fryzure:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie kochana! świetny wpis i sukienka przecudowna! do tego z SH <3
    no i oczywiście fryzura mega fajnie zgrywa się z całością!

    outfitbybenit.wordpress,com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4/6/14 22:54

    Nigdy nie mogę nic znaleźć jak jestem ciuchu, zazdroszczę sukienki i kwiatki mają super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta sukienka. Nie mozna oczu oderwac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torebka i sukienka też jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super sukienka, piękny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy5/6/14 16:23

    Stylizacja fajna, ale lepiej wyglądasz w rozpuszczonych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna sukienka i fryzura! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy9/6/14 19:59

    lepsza by była bez tego tiulu

    OdpowiedzUsuń
  10. Great dress!

    http://aleksandraladygin.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3