6/11/2014

Black. / Everything from SecondHand


Hi!


W sobotę wybraliśmy się na zdjęcia do Pałacu w Kozłówce. Dworek rodziny Zamoyskich, który odwiedziliśmy był naprawdę piękny i aż chciało by się w nim zamieszkać. Tak samo oczarował mnie park będący ogromnym ogrodem oraz lasek. Od razu chciałoby się cofnąć o te kilkaset lat. Jeśli chcecie dokładniej zobaczyć cały Pałac i park możecie zwiedzić go wirtualne KLIK. Co do stylizacji, chyba udało mi się wczuć w ten klimat. Jak myślicie ? Sukienkę, torebkę i obcasy upolowałam w ciuchlandzie za naprawdę dobrą cenę. Sukienkę przez to, że ma wycięcia z boku i dłuższy tył nie można już nazwać małą czarną. Ma swój charakter i pazur, który dodaje seksapilu :D Nudnym, zwykłym, prostym sukienkom mówimy PAPA. Do takich sukienek nie radziła bym szaleć z dodatkami w postaci biżuterii (no chyba że jesteście jak MACADEMIAN GIRL, która świetnie umie bawić się modą). Śliczna fryzura, szpilki czy mała torebka starczą. Mogłoby się  wtedy za dużo dziać: bransoletka, naszyjnik, pierścionek i do tego duże kolczyki <--- takie panie zawsze mnie zadziwiają gdy zakładają wszystko na raz i to jeszcze komplecik ;) Dzisiejsza stylizacja nadaje się na różne wyjścia: wesele, teatr, randka, studniówkę czy półmetek.
Dobra, już się nie wymądrzam i zapraszam was do obejrzenia zdjęć! 










Follow my INSTAGRAM / FACEBOOK / LOOKBOOK


















Do następnego! 

13 komentarzy:

  1. Jakie piękne widoki i jaka jesteś piękna. Świetna stylizacja ;)

    zapraszam do siebie http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest naprawdę świetna, wyglądasz w niej oszałamiająco! Aż bym Cię chętnie skradła przed mój obiektyw hehe :)

    zapraszam tez do mnie / www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie z pawiem na dachu i to jak wchodzisz na białe schody, są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka fantastyczna <3 a zdjęcia rewelacyjne Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, fotograf się ucieszy! :)

      Usuń
  5. wyglądasz niesamowicie seksownie w tej sukience i masz piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne miejsce!! Zakochałam się!
    Sukienka boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz zjawiskowo!!! Istne perełki z sh,choć ubolewam, że nie dostanę tego sukienkowego cuda;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) i buty <3

    zapraszam do siebie http://madameemerald.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też byłam w tym pałacu tylko, że na wycieczce szkolnej :) Śliczne zdjęcia! http://lifee-is-cool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3