6/30/2014

A little bit style boho...










Follow my INSTAGRAM / FACEBOOK / LOOKBOOK









Stylizacje w stylu boho i hippie są świetnym rozwiązaniem na upalne lato! Czujemy się luźnie i wygodnie, a do tego jeszcze super wyglądamy :)  Kiedy nadchodzi lato zawsze czerpie dużo inspiracji z tych stylów do moich stylizacji :) Długie zwiewne sukienki już od jakiegoś czasu królują na pokazach znanych projektantów czy sieciówek (Boohoo, H&M, NewLook, Bershka itp. ). Hitem są mega wzorzaste oraz jednolite bawełniane sukienki. Osobiście najbardziej lubię te z rozcięciami (lubimy pokazać nogi!- po co ukrywać swoje atuty) :D Taką też właśnie udało mi się ostatnio zakupić w ciucholandzie i na pewno niedługo ją zobaczycie - jest w stylu afrykańskim. Lubię, gdy moje zdj w 100% oddają klimat stylizacji i w tym przypadku chyba udało mi się tego dokonać.

W dzisiejszym look'u mam na sobie czarną bawełnianą sukienkę z NewLooka, która była dla mnie zbyt zwyczajna i postanowiłam zrobić w niej duże rozcięcie, koronkową narzutkę oraz świetny naszyjnik i bransoletki z butiku ze sztuczną biżuterią w moim mieście na ulicy Wyszyńskiego. Jeśli jesteście z Łukówa zapraszam zajrzeć tam, nie drogo kupicie biżuterie, którą można zobaczyć na pokazach czy w gazetach modowych. Do tego ostatnio spodobały mi się kapelusze i pomyślałam, że fajnie będzie tu pasować, chodź "floppy hat" był by o niebo lepszy do tej sukienki, ale nigdzie nie mogę takiego kupić. Jeśli wiecie gdzie kupie świetne kapelusze, a szczególnie lekko falowane to piszcie!

Do następnego!

10 komentarzy:

  1. super stylizacja i zdjęcia :) masz ciekawą urodę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka :) Idealne zestawienie i dodatki wow! :)

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa za rozcięcie,wyszła świetna maxi:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/7/14 00:12

    Super klimatyczne zdjęcia :) Trzeba zakupić kapelusz na lato

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka. Też muszę kupić kapelusz :)

    http://szmatyswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa stylizacja i piękne zdjęcia <3 pozdrawiamy spolkasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś obłędnie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14/7/14 14:30

    Skąd kapelusz?
    Jest świetny;D

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3