5/02/2014

◇◆◇Say Hi to May ◇◆◇



Witajcie!


Dziś na sportowo i wygodnie! W tym tygodniu to ostatni dzień kiedy mogę pozwolić sobie na koszule i trampki ツ Czekają mnie dwie komunie = szykuje się weekend w kieckach! Po za tym, zaczeła się majówka, więc życzę wam udanej zaabawy i świetnej pogody. Wyjeżdżacie gdzieś?  Ja jak co roku miałam jechać nad morze, ale wypadły nam komunie, więc spędzę je w gronie rodziny, a póżniej przyjaciół. Miłego piątku! Enjoy























T-shirt, Shirt, Pants / Reserved  Sneakers, Bag / House  Sunglasses / H&M  Snapback / OBEY


Do następnego!

14 komentarzy:

  1. Hej ;) Twój blog od razu skradł moje serce, bo od razu widać, że nie robisz tego na odwal. Zdjęcia są super, stylizacje również. Mało jest teraz takich blogów.

    +polajkowałam na facebooku :)

    Zapraszam do siebie http://outfitbybenit.wordpress.com/category/outfits/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie! Bardzo się cieszę i prawda, blog to moja pasja, więc staram się prowadzić go jak najlepiej! :)

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie chyba najbardziej mi się podoba. A zestaw ekstra! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!
    ale genialne foty!
    super koszula!
    świetnie wyglądasz.

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, twój blog też przypadł mi do gustu! Super! :)

      Usuń
  4. Anonimowy2/5/14 14:06

    Twoje zdjęcia są świetne, zawsze uśmiechnięta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu boże ale piękna <3 *,* śliczne zdjęcia, piękny uśmiech :))
    http://liv-raila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, śmiech to zdrowie! :3

      Usuń
  6. ślicznotka z ciebie <3 obserwuję na instagramie ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci pasuje taki styl - czerwone usteczka - miodzio!
    P.S. Masz bardzo ładnie zarysowaną delikatnie linię pomiędzy barkiem a bicepsem - uwielbiam takie ręce u kobiet!

    Pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3