5/24/2014

Playsuit Top Secret + Adiddas




Hellllo! 

Nie wiem jak u was, ale u mnie zaczęło się już lato!! Pełna pomysłów na nowe posty i chęci odliczam dni do końca roku szkolnego. No to jak słonce wyszło i pogoda dopisuje trzeba wybrać się na zdjęcia i Voila ! Kombinezony, czy to krótkie czy długie są świetną sprawą dla osób leniwych i nie lubiących sterczeć przed szafą godzinami zadając sobie pytanie" w co ja się ubiorę w taki upał ??!". Osobiście posiadam kilka i kiedy dopadnie mnie brak czasu na strojenie się są one najlepszym rozwiązaniem dla mnie! Krótkie, czy długie na upalne dni jak znalazł! 
























Follow me on FACEBOOK / INSTAGRAM / LOOKBOOK








Jumpsuit / Top Secret 
Denim Jacket / Ciucholand
Sneakers / Adidas 
Backpack / David Jones

Do następnego!

25 komentarzy:

  1. przepięknie wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy24/5/14 11:49

    Podoba mi się całość i super przerobione zdjęcia. Nie wiem kto Ci je przerabia, ale brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wszystkie zdjęcia obrabiam sama, w sumie wszystko co jest na blogu jest zrobione prze ze mnie ;)

      Usuń
  3. Świetna katana i kombinezon :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, naturalne zdjęcia. I super kominezon

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się niedawno w kombinezonach, chociaż sama żadnego nie posiadam, to na prawdę muszę się w jakiś zaopatrzyć! twój jest śliczny, ten kwiecisty wzór bardzo mi się podoba! :)

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w każdym sklepie jest pełno kwiatków, na pewno coś znajdziesz! :)

      Usuń
  6. Zdjęcia są genialne, ale mogłyby być większe :) Świetny kombinezon, też się ciągle rozglądam za podobnym dla siebie, ale coś nie mogę znaleźć czegoś ekstra :) piątka z plusem ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne widziałam dziś w sklepie Berska i SinSay :) A co do rozmiaru zdjęć to masz racje!

      Usuń
  7. cuuuuudowne zdjęcia i outfit xd
    zapraszam - http://sunshineex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. You are adorable!! I love your blog and your beautiful photography!! Thank you so much for visiting my blog Travel Write Draw and leaving your comment. I will be following your blog now with GFC.

    Meag xx
    travelwritedraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny wiosenny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne połączenie! Kolory ciekawie się komponują :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny zestaw, genialne zdjęcia. Zaczynam obserwować. ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny kombinezon ! oryginalny ;)

    outfitbybenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam słabość do kombinezonów, a ten jest urzeka kolorami:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie yu u Ciebie :) POLAJKOWAŁAM NA FB :) zapraszam też do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też już lato pełną parą :) Świetny jest ten kombinezon, też uważam, że to super alternatywa na szybkie wyjście, bez zbytniego kombinowania :) Zresztą stylowo się prezentuje i piękne kolorki mi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny kombinezon:) świetny set;)

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3