5/27/2014

Five minutes!


Hi!

Dziś stylizacja ekspresowa! Wyszykowałam się w 5 minut. Tak, dokładnie wymyślona na poczekaniu. W porównaniu do Olki mi zawsze wychodzi to troszkę krócej :) Prosto i wygodnie!  Pomarańczowa koszula, która jest przewiewna ożywia cały outfit, a spodenki dzięki temu, że są wzorzaste nadają charakterku. Na gorące dni jest super! Mam nadzieje wam też się spodoba. Pierwszy raz jestem tak zadowolona ze zdjęć! Dzięki Marcin! :D










Jeśli chcesz być na bieżąco śledź nasz FACEBOOK / INSTAGRAM / LOOKBOOK











 Shirt / Reserved 
Shorts / Pull&Bear
Sunglasses / H&M 
Bracelets / Facebook

12 komentarzy:

  1. Ojeej ! Ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary i bransoletki podobają mi się najbardziej. :) Spodenki i koszula nie w moim stylu, ale Tobie jest naprawdę do twarzy w pomarańczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę świetny post i śliczna jesteś!~ <3 Zapraszam również do komentowania tego posta bądź innych i do obserwacji ;** http://claudiasolga.blogspot.com/2014/05/wycieczka-do-lichenia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27/5/14 19:04

    Ale super wyglądasz! Spodenki są ekstra, poszukuje takich właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu jaka Ty jesteś piękna !!! Tylko pozazdrościć *.* włosy piękne i zadbane , i jeszcze ta figura xd pozdrawiam :))
    http://najlepszeopisyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy28/5/14 13:46

    troche nie pasuja mi te baleriny, alee stylizacja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szałowa pomarańcza z tymi małymi akcentami na spodenkach komponuje się świetnie!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i świetny post ! Klikniesz : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html - to dla mnie bardzo ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodenki super!
    vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3