5/31/2014

Back home!




Hi!

Tydzień temu wybrałam się na przedślubną sesje zdjęciową mojej siostry, na której robiłam za fryzjerkę :) Czesze i stylizuje! «--- to lubię najbardziej! Jeśli chcecie mieć piękne warkocze na głowie ( znam sposób na 10 rożnych rodzai ) piszcie śmiało, chętnie was uczesze! :D Sesja udała się naprawdę super. Zdjęcia wśród alei drzew, mini piknik i romantyczny zachód słońca pod baldachimem. Tak to wyglądało! Z racji że moja siostra szanuje sobie prywatność nie pozwoliła mi niestety ich opublikować. Zapewne pojawi się niedługo też post z moją super wystrzałowa sukienka, w której pojawię się na weselu. Tym czasem pokaże wam moją stylizację, którą uwieczniła zdolna Ewa! Jeansowe ogrodniczki to moje Must Have lata! Krótkie są najfajniejsze, chodź planuje kupić jeszcze długie :) Jeans będzie modny zawsze i na pewno w tym roku tez!











Jeśli chcesz być na bieżąco polub nas na FACEBOOK / INSTAGRAM  / LOOKBOOK






Croptop / New Yorker
Ogradniczki / Ciucholand
Sweter / Mojej Babci 
Trampki / House


Do następnego!


21 komentarzy:

  1. wow ! super, jestem pod wrażeniem jak zwykle ;) no i nie mogę się doczekać stylizacji z sukienką ;)

    outfitbybenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć! Cierpliwości kochana! :)

      Usuń
  2. zdjęcia piękne, aczkolwiek ja nie przepadam za ogrodniczkami. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy31/5/14 13:32

    Jak zawsze super zdjęcia, a co do ogrodniczek to są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;) w ogrodniczkach się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, super look!

    OdpowiedzUsuń
  6. love your overall and headpiece! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie! Super wyglądasz w tych ogrodniczkach :)
    http://somethingmore1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne zdjęcia ! :D
    sunshineex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł, stylówa, zdjęcia, wykonanie - KOSMOS <3

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zdjęcia i stylizacja podobają się wam! :)

      Usuń
  10. A skąd walizka?;-)dzięki niej ten klimat:-)Super całość, tak jak zdjęcia, ostatnie mistrz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walizka znaleziona na strychu u fotografa Ewy! Dziękujemy! :)

      Usuń
  11. Anonimowy1/6/14 18:20

    Ostatnie zdjęcie najlepsze. Jakby się oglądało stare zdjęcia i nie mozna powiedziec ze zrobione w XXI wieku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. klimatyczna sesja, pięknie Ci w kwiatach we włosach! ;)

    może wzajemna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia są po prostu świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się zdjęcie, są naprawdę niezwykle klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne klimatyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3