4/02/2014

Varsovia



W sobotę, byłam na dniu otwartym Politechniki. Jeśli chodzi o formę  tego dnia, to nie przypadła mi do gustu. Wszystkie prezentacje (dłuższe) kierunków były o tej samej godzinie, więc można było pójść tylko na jedną. Oczywiście oprócz tego były stoiska danych wydziałów gdzie można było podpytać o coś studentów i wziąć ulotki.


Oczywiście oprócz tego MY TURYSTKI :p musiałyśmy pochodzić trochę po Warszawie.
Wstawiam kilka zdjęć, co prawda nie są najlepszej jakości ale jakieś są... :) W tą sobotę wybieram się na dzień otwarty na SGH, więc może macie jakieś propozycje gdzie wybrać się tym razem?


P.S dziewczyny mam nadzieje że się nie obrazicie za te zdjęcia!




Spójrzcie na te matrioszki z tyłu!!! (obok Putina stał Obama ale nie załapał się na zdjęcie)









Budynek Politechniki jest piękny!





5 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia <3
    Zachęcam do obserwowania jeżeli Ci się coś spodoba i komentowania :)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2/4/14 19:37

    Politechnika jest super! Wybierasz się tam na studia ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiem :) mam trochę czasu jeszcze ;)

      Usuń
  3. Cute photos, looks like you spend a great time!

    I hope you have some time to visit my new blog, I'll be waiting for you!
    Good luck!
    xx
    http://skylarksymphony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3