4/16/2014

Świąteczne #OOTD

 Witajcie !



Zbliżają się święta Wielkanocne i zapewne, każda dziewczyna chce wyglądać dobrze. Pomyślałam, że zrobię posta z kilkoma stylizacjami, w które mogłabym się ubrać na święta. Elegancko i luźno! Sukienki, spódnice, koszule, ale można ubrać też spodnie i odpowiedni t-shirt i tez będzie to fajnie wyglądało.



Naszyjnik / River Island   Bluzka / Zara  Spodnie / LadiesShop w Łukowie Szpilki / DeeZee





Koszula / Ciucholand   Spodnie / LadiesShop  Torebka / Mohito  Botki / Bershka


Na szybkiego nakręciłam filmik i voila! Przepraszam za jakość, ale niestety mój aparat się zepsuł  i cały czas czekam na jego powrót.Włączcie opcje HD będzie troszkę lepiej.  Enjoy!




13 komentarzy:

  1. Anonimowy16/4/14 16:02

    Pierwsza stylizacja najlepsza :) Bardzo fajny post. Fanka pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16/4/14 16:12

      Mylisz się. Druga o niebo lepsza!

      Usuń
    2. haha, a mi ostatnia! dzięki :)

      Usuń
  2. super stylizacje, świetny filmik ;)

    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16/4/14 17:51

    Bardzo stylowa dziurka na kolanie. <3 gonczar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiedziałam, że się Ci się spodoba ;)

      Usuń
  4. Spódnica i szpilki z 2 stylizacji szczególnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing!!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnia podoba mi się najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie ! :)
    obserwujemy?;> ja już;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się najbardziej podoba druga stylizacja ! Świetna spódniczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest ta seledynowa torebka!;)

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3