4/29/2014

Crazy SLIP ON ♥

        

Hi! 

Tym razem post o popularnych i moim zdaniem świetnych SLIP ON! Blogerki i modelki oszalały na ich punkcie tak jak ja! Ja swoją parę już upatrzyłam i niedługo zamawiam. A wy posiadacie już swoje? Niżej wstawiłam kilka zdjęć tych sneakersów, które moim zdaniem są świetne. Zrobiłam też set dla grzecznych dziewczynek i tym mniej. Mam nadzieję, że przydanie wam do gustu ツ

Good & Bad



Wężowe printy okazały się hitem w H&M i były jednym z najlepiej sprzedających się modeli. Oprócz wężowych printów moje serce podbiła panterka oraz czarne skórzane slipy ( nie wiem czy dobrze to odmieniam haha ). W internecie można zgłupieć od ilości przeróżnych rodzai tych trampek, ich kolorów, printów, grubość podeszwy, ale na pewno znajdziecie coś dla siebie! :)

























Do następnego!


11 komentarzy:

  1. Bluzka z napisane ' Selfie ' i sukienki mega ! :) A co do tych ' butów ' jakoś nie za bardzo mi się podobają, ale każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne stylizacje :)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że są bardzo wygodne i też chce sobie takie kupić, choć nie wiem jeszcze jakie ;)

    http://www.ninja-holiday-nights.blogspot.com/ --> zapraszam,jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja, powodzenia w szukaniu! :)

      Usuń
  4. Anonimowy29/4/14 20:54

    Genialne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buciki świetne ! sama też zastanawiam się nad ich kupnem ;)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjecia
    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie uwielbiam te modele butów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętam swoje pierwsze slip on w gimnazjum, kochałam je! Teraz wciąż poszukuję idealnych ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look ! :)
    dodajemy ?;>

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3