4/21/2014

Boho girl


 Hi! 

Zmieniam style jak kameleon kolory. Ciągle poszukuje nowych, poznaje i sprawdzam czy do mnie pasują. Lubie bawić się modą! Jeszcze miesiąc temu chodziłam ciągle na czarno, a teraz... założyłam luźną koronkową sukienkę, latam po łące przy zachodzie słońca (jak hipiska trochę) i jest super. Styl boho charakteryzują luźne sukienki, długie spódnice, frędzelki, koronki, długie swetry, futerka, duże materiałowe torby oraz w dużej ilości biżuteria. Czyli luźno, wygodnie i oryginalnie! Enjoy!  





















29 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia <3
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21/4/14 13:05

    Śliczna sukienka :) Skąd są kozaki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś włoskie ;) Mam je już kilka lat i nazwa się starła niestety

      Usuń
    2. Ale wyglądają jak nowe ;*
      Widzę, że są dobrze zadbane xd
      Zapraszam do mnie :
      http://my-sweet--day.blogspot.com/

      Usuń
  3. Świetna stylizacje i zdj.
    Super blog, obserwuje i liczę na to samo: jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne zdjęcia <3 :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to zasługa fotografa :)

      Usuń
    2. To musi być cudowny człowiek!

      Usuń
    3. hahhahaha :D Kochamy Marcinka <3

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia i stylizacja + fajne okularki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ommoomm śliczny look no i te twoje oczka ;*
    Zaprszam do mnie <3 :
    http://my-sweet--day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudne zdjęcia *.* stylizacja również .
    zajrzyj do mnie i zostaw jakiś ślad po Sobie . : ))
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz pięknie w stylu boho :) fotograf czyni cuda ;)
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, pofarciło mi się, że mam takiego zdolnego fotografa :) Dzięki!

      Usuń
  9. piękne zdjęcia:) i aż miło się patrzy na taka uśmiechniętą dziewczynę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się stylizacja :) Ogólnie zdjęcia bardzo ładne! :D

    http://annatty-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam: nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez uwielbiam bawić się modą ;-) swietne zdjęcia, mają fajny klimat;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak zdjęcia maja właśnie ten swój klimat, by nie tylko stylizacja była fajna, ale i zdjęcia! :)

      Usuń
  13. Oj świetny post Olu. :) Wspaniały blog, obserwuję. Zajrzysz do mnie? Będę wdzięczna jak zaobserwujesz mojego bloga. :)

    http://nataalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22/4/14 19:53

    chciałam spytać jak robisz efekt rozmycia na zdjęciach? nie chodzi akurat o te ale widziałam na niektórych, że robisz, w jakim programie to robisz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych zdjęciach to akurat zasługa obiektywu, a jeśli robię to w "Photoscape". Łatwiejsza i szybsza do ogarnięcia wersja photoshopu ;)

      Usuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Fajnie to razem wygląda ;D
    liivly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Fajnie to razem wygląda ;D
    liivly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam dokladnie tak samo z tym stylem haha ciagle cos sie zmienia :)
    masz przesliczne wlosy *.*
    big-city-life00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. więcej zdjęć swojego autorstwa, bo wychodzą Ci genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna stylizacja :)
    http://wuess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3