3/23/2014

Touch !



HI!!

Słoneczko wróciło i niech więcej nie ucieka! :) Pierwszy dzień WIOSNY był taki jaki powinien (20'C, piękne słońce oraz cudowny zachód słońca). Poczułam wakacje!  Dzisiejsze stylizacje są w stylu streetfashion :) Na sportowo i luźno! W takim wydaniu czuje się najlepiej. Enjoy!! ♥  





 


















Ja
Blouse / Bershka
Shirt / Reserved
Boyfriend jeans / Vintage 
Jacet / NewLook
Sneakers / Converse

Mika 
Blouse / Zara
Jeans /  Pull&Bear
Sneakers / New Balanse 


Zapraszam również na Instagram, gdzie można na bieżąco śledzić mnie i bloga ;)



18 komentarzy:

  1. Anonimowy23/3/14 10:48

    Świetna stylizacja, a zdjęcia bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23/3/14 15:58

    Fotograf to ma szczęście ci zdjęcia robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia! Prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pierwszy raz tutaj i spodobało mi się! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://tematyczniekosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23/3/14 22:26

    ile $$$ te spodnie?:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne stylizacje. Zawsze z przyjemnoscia ogladam Twoje zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wow, i jeszcze raz wow.
    Cieszę się że trafiłam na ten blog. Bardzo podobają mi się stylizacje!
    Obserwuję i będę zaglądać do Ciebie częściej.
    Zapraszam również w wolnej chwili do mnie, oraz do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz jak ja się ciesze mogąc czytać tak miłe komentarze! dzięki :)

      Usuń
  8. łał, ale super spodnie;)

    U mnie nowa notka,zajrzysz i skomentujesz? Zapraszam!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post i piękne zdjecia!
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-mari-blog.bloogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia *_________*
    Piękna stylizacja :)
    "Obserwuje" :D <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3