3/24/2014

Indie, Indonezja, Malezja O CO CHO?




Tak o co chodzi? Właściwie to chodzi o Indonezje. Zanim poznałam osobę z Indonezji, te dwa ostatnie kraje były dla mnie nie do odróżnienia. Podobne położenie, nazwa…

Oglądaliście kiedyś film „Jedz, módl się, kochaj ”- ten z Julia Roberts? (jeśli nie to tu odsyłam do str.  filmweb) W  filmie ukazana jest wyspa Bali, jako wspaniała pełna uroku, natury. W żadnym wypadku nie chce odejmować uroku tej wyspie.  Jednak z tego co słyszałam, jest to wyspa typowo przygotowana pod turystów, po prostu typowo imprezowa. Na pewno znajdziemy tam piękne miejsca i coś co ujmie nas za serce.
Kilka zdjęć właśnie z Bali (zdjęcia nie są mojego autorstwa i pochodzą z internetu). Nie chce zamieszczać zdjęć z nocnego życia Bali bo są to zdj chyba typowo dyskotekowe. Jednak dla rozeznania poszukajcie w google ;)















Wyspą na którą chciałabym się wybrać jest  LOMBOK. Jest to jedna z tych dziewiczych, nie odkrytych przez turystów. Przeznaczona typowo dla osób które chcą popaść w chillout. Jest tak samo malownicza jak Bali, i kultura jest mniej więcej taka sama, ale oczywiście nie będzie tam tyle turystów co na Bali. Jako ciekawostka dodam, że na tej wyspie (chodź jest położona obok Bali) występuje inna flora i fauna niż na Bali. Mówiąc o tych dwóch wyspach nie można zapomnieć  o wspaniałej krystalicznej wodzie, na którą zapewne każdy z nas czeka ;).  Mój znajomy mówi że tą wyspę woli 1000 razy bardziej niż Bali. Uwaga a tu dla zainteresowanych! Ta wyspa ma nawet swój port lotniczy (BIL) jeśli chcieli byście się tam dostać! Podsumowując uważam że LOMBOK to nie odkryty raj  Kilka fotek znalezionych w internecie:











Podobne wyspy prawda? Mimo to nie dajcie się zrobić w bambuko. Wybierzcie nocne życie a może chillout?  Jeśli jednak Bali to polecam książkę „Bali”- Anna i Krzysztof Kobusowie.

Och, nie mogę się rozstać z tym tematem… Myślę że jeszcze do niego wrócę a was gorąco zachęcam do obejrzenia tego cudownego filmiku. Mam nadzieje że zakochacie się w tym wyspiarskim państwie tak samo
jak ja.



To mój pierwszy post, trochę z innej dziedziny niż te do tej pory. Mam nadzieje że wam się podoba :) Napiszcie w komentarzu opinię :) A ja chciałam się z wami przywitać, bo od dziś również ja będę zamieszczać posty na tym blogu. Dominika Goss/mika 

9 komentarzy:

  1. super post, oby wiecej takich :)
    story-of-my-life1704.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy24/3/14 19:23

    fajny post i fajna ciekawoska ;) no i zdjecia śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się! świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię podróże, więc posty o tej tematyce są jak najbardziej mile widziane. Jednak wolałabym, żebyś opowiadała o miejscach, w których byłaś. Wtedy jest to sto razy bardziej wartościowe, bo możesz podzielić się z nami swoimi doświadczeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Trochę podróży mam na swoim koncie, więc podzielę się tym :) ale niestety, niektóre posty będą pozbawione moich doświadczeń :(

      Usuń
  5. Jaka piękna wyspa :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ :0

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło było popatrzeć na te cudne zdjęcia. Od razu chce się człowiekowi tam wybrać. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. ah nie mogę się napatrzeć ;D pięknie, pierwsze zdjęcie wymiata<3

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3