3/17/2014

**SRSLY**



Hi!

Chęci i wena były już dawno na zrobienie nowego posta, ale niestety wylądowałam z łóżku w towarzystwie tony chusteczek. Potem trzeba było nadrabiać zaległości w szkole, ale w końcu wróciłam i działam :)
Pogodę mamy zmienną jak kobieta, zdjęcia robione były w piątek w pięknych promieniach słońca, a dziś wstawiając posta, za oknem widzę deszcz ze śniegiem. Cieszę się, że złapałam trochę słoneczka :)
Zostawiam was ze zdjęciami poniżej i uciekam :) Mam nadzieje, że się spodoba!




Sunglasses / RayBan
Dress / Cropp
Sneakers / ALDO
Sweater / Reserved

11 komentarzy:

  1. Anonimowy17/3/14 15:50

    Powiem Ci, szalona z ciebie dziewczynka, mało, kto wstawia posty za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha widzę łapiesz za słówka :D

      Usuń
  2. Anonimowy17/3/14 17:29

    Super masz styl! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi sie barzo podoba :D
    zapraszam na: www.okomody.blogspo.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18/3/14 12:42

    Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś ładna ;D od niedawna prowadzę bloga byłoby milo jakbyś wpadła http://gabi5277.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3