2/15/2014

Leather&Fur






Hi!

W końcu zima się już kończy i można schować puchate grube kurtki i długie płaszcze. Temperatura na plusie i słoneczko w zimową porę zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy :) Dzisiejsza stylizacja jest jedną z moich ulubionych. Klasyczne połączenie czerni i bieli zawsze wygląda dobrze i jest to bezpieczne łączenie kolorów. Ostatnio coraz częściej zaczęłam się łapać na tym, że większość moich codziennych "stylówek" jest w kolorze czarno-białym. Futerka! Jestem na tak :D Pięknie wyglądają i jest nam w nich wręcz gorąco. Moją białą cieplusią kamizelkę futerko połączyłam ze skórzaną kurtką i woskowanymi czarnymi spodniami. Plecak-torebka to mój jeden z najlepszych zakupów " Dziś mam ochotę na plecak, a jutro będzie torebką". Mam nadzieje, że się podoba i życzę miłego dnia :*















Fur / River Island
Trousers / Daysi
Sneakers / ALDO
Backpack-bag / David Jones
Scarf / Reserved
Shirt / Reserved
Sweater / my mum 
Necklace / SentimentoPuro

4 komentarze:

  1. Anonimowy15/2/14 16:46

    Wyglądasz super! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! :)
    Bardzo podoba mi się naszyjnik,

    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3