1/23/2014

BIG CHANGES



PUK PUK to znowu Ja !!

Bardzo dawno nic nie dodałam :( Związane to było z nauką, szkołą i brakiem czasu. Teraz mamy ferie, a więc troszkę wolnego czasu jest by znowu powrócić i zacząć zabawę. WRACAM, ale nie sama! 
W święta narodził się pomysł bym prowadziła bloga wspólnie z moją Dominiką ;) 
Kiedyś można było już ją zobaczyć tutaj (a jeśli ktoś tumblruje to też tutaj):) A więc czeka nas WIELKA ZMIANA 
Chcemy troszkę wzbogacić bloga (nie tylko ciuchami człowiek żyje, prawda?). Blog z modowego zmieni się na lifestylowego :) Zresztą co ja pisze?! Sami zobaczycie niedługo, a tym czasem na dole czekają nasze zdjęcia...Miłego dnia życzę :*













Blouse-MOHITO /Trousers-Daysi / Boots- ALDO / Headphones- Black Urban Revolt 
















9 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! Pozytywnie i wesoło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, ślicznie wyglądacie! Razem będzie wam dużo łatwiej...blog już jest fajny, a zapowiada się, że będzie jeszcze lepszy :)
    Oczywiście będę zaglądała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze zdjęcia są świetne! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wobec tego :). Zapowiada się wesoło :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia dziewczyny ! : )
    Nie moge sie doczekać, pozdrawiam
    http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! Uważam, ze to świetny pomysł! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy25/1/14 15:10

    Mmmm ładne butki *_* Masz śliczną koleżankę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo fotogeniczna! Widać że masz w sobie dużo radości i energii:) W wolnej chwili zapraszam do mnie- będzie mi bardzo miło:) http://marthellle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. masz stworzone nogi do legginsów!

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3