11/09/2013

Zakupowiczka :)

Wczoraj wybrałam się po raz setny na wycieczkę do Warszawy i jak zawsze w planie znalazło się zwiedzanie centrum handlowego :) Zaczełam od dość wysoko cenowego sklepu TopShop-u do którego wchodziłam bardzo rzadko, ale teraz mogłabym stamtąd już nie wychodzić. Tegoroczna kolekcja bardzo mnie urzekła. Dużo rzeczy wpadło mi w oko jak na przykłam te śliczne szpilki i ... :)

  Jak tylko je zobaczyłam od razu musiałam zrobić im zdjęcie. W mojej głowie już rodził się plan co bym do nich założyła. Słodka różowa sukienka także z TopShopu jest moim zdaniem idealna do nich. Po przejściu po innych sklepach znalazłam w Tally Weijl cudną idealnie pasującą do tych butów torebkę.



  Potem odwiedziłam River Island gdzie wypatrzyłam kilka fajnych rzeczy. Kiedy zobaczyłam dział z torebkami i butami aparat już czekał :D Nowa kolekcja Rihanny jest naprawdę świetna i jestem nią zachwycona ! Ochota na kilka rzeczy z jej kolekcji była ogromna ,ale no niestety ceny były kosmiczne.
Moimi ulubionymi sklepami, w których jest częstym bywalcem i stałą klientką są Bershka, Zara, Reserved, Pull&Bear, Taly Waijl, River Island no i od dziś TopShop. W mojej szafie przeważają rzeczy z Bershki, Reserved i ponad 40 par spodni w wiekszosci z Zary(Kiedy ja to kupiłam? I gdzie ? Nie mam pojęcia). Wycieczkę i zakupy uważam za udane:) Złapałam dużo weny i nowych inspiracji, które zobaczycie niedługo w kolejnych postach, wiec zapraszam ciekawskich do zaglądania czasem!



8 komentarzy:

  1. piękny zestaw :) Szkoda, że w Krakowie nie ma Top shopu ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9/11/13 16:21

    Świetna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/11/13 18:24

    Nauką byś się zajęła a nie tylko zakupy i wydawanie kasy Ci w głowie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilnuj własnego nosa i własnego portfela :) To chyba nie jest twój problem jak się uczę i na co wydaje pieniądze. Poza tym to blog modowy. Tu się mówi o takich rzeczach jak zakupy, co ile kosztuje i gdzie to kupić, pokazuje się swoje stylizacje. Dla niektórych takie rzeczy wydaja się puste i głupie, ale dla innych to ciekawe i interesują się tym. Najwyraźniej to nie miejsce dla ciebie.

      Usuń
    2. Anonimowy9/11/13 19:24

      no rzeczywiście, jak Ola doda posta raz na 3-4 dni posta to rzeczywiście nie ma czasu na naukę >.< bez przesady...

      Usuń
    3. Anonimowy9/11/13 20:07

      Ty też anonimie mógłbyś się pouczyć zasad poprawnej pisowni.

      Usuń
  4. Widze ,że ktoś ma problem i kipi zazdrością lub nie nawiścia do blogerki .Wstyd kazdy pisze jak chce ,moja polszczyzna tez kuleje ale dlatego bo sama sie ucze polskiego ,to blog modowy a nie lekcja polskiego .Kochana blogerko rób to co roisz ,jesteś świetna ,podoba mi sie bardzo Twoj blog masz osobowośc i jesteś piękna .paaaa Marika<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Your skirt is cute!

    http://thevulgariangirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3