10/05/2013



 Dzisiaj w końcu wyszło wyczekiwane słoneczko i zrobiło się cieplej, więc mogłam się nim nacieszyć. Oby jutro także dopisała taka pogoda! Korzystając z takiego dnia, postanowiłam zrobić kilka zdjęć i dodać coś nowego. Mam na sobie moje ulubione boyfriendy, w których mogła bym chodzić non stop. No cóż, niestety zimna nadchodzi, a nóżki lubią marznąć... To spodnie, które raczej prędko z mody nie wyjdą(Ja już poluje na kolejne). Lubię je łączyć z przeróżnymi rzeczami i dzisiaj dobrym pomysłem było założenie do nich zwykłego T-shirtu i koszuli, która sprawia, że ten look nie jest nudny. Temperatura nie pozwala nam latać w samej bluzce, więc skórzana kurtka jest dobrym wyborem. :)

Moim zdaniem wszystkie te boyfriendy powinny dawno już znaleźć się w mojej szafie, a w szczególności trzecie i ostatnie. Jestem ich fanką!!








Boyfriendy-Zara / T-Shirt-Reserved / Koszula-Reserved / Kurtka-SH New Look

9 komentarzy:

  1. Anonimowy5/10/13 22:05

    Idealnie dobrałaś ciuchy. :) Śliczne zdjęcia, jak zawsze. ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5/10/13 22:25

    a skąd te piękne buty? :-);-)

    OdpowiedzUsuń
  3. z szafy ;) niestety nie pamiętam jaka to firma, były kupione w tamtym roku

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysl na sesje, wyglada oryginalnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny street style :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie zapowiadający się blog będę tu zaglądać dziękuje również za wizytę u mnie i miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też wyszło słońca, ale tylko na chwilę, potem znów się schowało...
    Fajny zestaw! :)
    Pozdrawiam! :)
    Meg

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, look powala na ziemię, jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3