10/19/2013

Meow & Roar



Jak już kiedyś pisałam jednym z moich ulubionych stylizacji są dresy. Często je noszę i kombinuje co do nich założyć. Zazwyczaj większość osób w dresach chodzi po domu, ale od jakiegoś czasu panuje moda na noszenie dresów ze szpilką, koszulą i żakietem. To fajne połączenie i jedne z moich ulubionych (elegancja+luz). Można je łączyć z wieloma rzeczami, więc zawsze będzie to oryginalna stylizacja. W dzisiejszym poście mamy gościa ! Moją przecudną koleżankę Dominikę, która miała dziś przyjemność robić za mojego fotografa, ale potem role się  odwróciły i była moją modelką. I oto rezultat naszej zabawy z aparatem :)














Dresy- Zara / T-shirt- Stadivarius / Sweter- Reserved / Buty- estyl.com.pl / biżuteria- River Island
Spodnie- Bershka / Kapelusz- H&M / Płaszczyk- Top Secret / Buty- Bershka / Torba- Pull and Bear

9 komentarzy:

  1. Wygodne i modne, a w dodatku dają się łączyć z różnymi rzeczami, fajny zestaw! W butach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dresy, jaki o cała stylizacja. Masz piękne włosy, koleżance zazdroszczę kapelusza!

    OdpowiedzUsuń
  3. te spodnie dresowe są świetne! :) podoba mi się to połączenie ;)
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam, lagrenna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy zauważyłaś, ale na zdjęciu 3 i 4 za tobą na ścianie pisze suka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, aż tak spostrzegawcza nie jestem... Na ścianach wszystko można zobaczyć, więc się tym nie przejmuję :)

      Usuń
  5. Wow! Bardzo podoba mi się ten zestaw :) Wyglądasz w nim świetnie :) Wszystko jest idealnie dobrane :) Jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do zajrzenia na mojego bloga :) Właśnie trwa konkurs, w którym możesz wygrać dowolnie wybraną sukienkę (http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/10/win-stylish-dresses-giveaway.html)

    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) Na pewno zajrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam styl elegancja+luz :) Twoje stylizacje jak najbardziej przypadły mi do gustu! :) dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3