10/17/2013

...Selah Sue - CrazyVibes...

Dzień jak co dzień :) Po kilku godzinach spędzonych w szkole czas odpocząć...Spacer z moim pieskiem jest najlepszą sprawą! Szkoła i ciągła nauka potrafi człowiekowi zepsuć humor i się zmęczyć. No aleee...mus to mus, do szkoły trzeba chodzić i się uczyć. Liceum to nie bajka jak niektórym się wydaje. Test z anielskiego sam się nie napiszę, więc nie rozpisuje się już i wstawiam zdjęcia :) Miłego wieczorku i nauki niektórym!










Sweterek- Reserved / Koszula- Cropp / Spodnie- Ladies Shop Firma Daysie / Torebka- David Jones / Buty- estyl.com.pl

17 komentarzy:

  1. Jak ślicznie. *.* Słodki piesek i jeszcze słodsza Ola. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Liceum, harówka - nie przesadzaj:) Mam nadzieję, że nie planujesz studiów w takim razie:) Stylizacja bardzo przyjemna:)
    Pozdrawiam, mishamel.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra już nie przesadzam i właśnie planuje :) boje się i ciekawość mnie zżera co to będzie :)

      Usuń
  3. ale jesteś ładniutka :)

    http://karo-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweterek! Na jesień pewnie mega przyjemny i przytulny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny sweter !

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw, śliczny sweter! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie ja też jestem z łukowa :D - świetny blog, fajne zdjęcia i stylizacje
    oczywiście obserwuję i pozdrawiam :)

    LiliSsss

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniutki sweter! Ale musi być mięćusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja, masz przepiękne włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna stylizacja! :) Bardzo podoba mi się sweter :)
    Pozdrawiam, lagrenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny ten swetrrek, gdzie go kupiłas i ta koszule?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze zapomniałam napisać tego :D Już uzupełniam :)

      Usuń
  13. Gdzie kupiłas ten sweterek i ta koszulę?

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3