9/02/2013

MOJ PIERWSZY POST and DRESS BY ME 

Cześć Wam !

Zarządzam otwarcie bloga, to mój pierwszy wpis i mam ogromną nadzieję, że Wam się spodoba! 

Tutaj właśnie będę się dzielić z Wami moimi zajawkami: moda, fryzury, makijaż i wiele innych. Mama nazywa mnie zakupoholiczką, brat wariatką, a ja po prostu jestem Olka;) Kocham zakupy i ubrania, moja szafa pęka w szwach. Podjęła decyzję, pokażę wam jej zawartość i ewolucje. Oczywiście nie tylko ciuchem żyje człowiek :D Znajdziecie tu skrawki moich marzeń, okruchy mojego życia i kłębiące się w głowie myśli. Zapraszam do śledzenia bloga! Jest strasznie dużo modowych i szafiarskich blogów, ale zapewniam Was, mój będzie wyjątkowy. Nie będę dłużej zanudzać i pokażę wam kilka zdjęć z mojej ostatniej sesji :)










                                                            Fotograf / Ewa Janowska

1 komentarz:

  1. Anonimowy10/9/13 21:10

    Strasznie przypominasz Barbarę Palvin, już dawno to zauważyłam, a ta sesja jeszcze bardziej mnie o tym przekonała:) Jestem fanką Twojej urody! K.

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3