9/08/2013

Mix Fryzur

Cześć wam !


W ostatnim czasie modne bardzo są warkoczę. Można je nosić na miliony różnych wersji i coraz ciekawsze się pojawiają.Całe lato przechodziłam jak nie w koku to w warkoczach, ponieważ to prosta i bardzo wygodna fryzurka.Te fryzury nigdy się nam nie znudzą i są modne cały rok. Zwykły warkocz, dobieraniec, opaska z włosów lub diadem, kłos czy kok to moje faworytki !!! Wszystkie te fryzury są do zrobienia, ponieważ przetestowałam je sama na swojej głowie.
 Pięknie wyglądające i proste!

Zresztą co ja mówię :D Sami zobaczcie !

1.WARKOCZ

Najprostszy z najprostszych i pasujący chyba do wszystkiego oraz wygodny. Fryzura, która z mody nigdy chyba nie wyjdzie. Ja preferuje długie i luźne! A wy ?




2.WARKOCZ DOBIERANY (dobieraniec)

Większość osób uważa to za trudną do zrobienia fryzurę, ale to tylko pozory. To bardzo prosta i ślicznie wyglądająca fryzurka. Filmików na YouTube jest pełno z tym, więc jeśli dziewczyny jeszcze nie umiecie, a chciałybyście umieć spróbujcie! Mi to przyszło z łatwością i za pierwszym razem się udało, ale powiem ,że dużo się filmików naoglądałam na początku :)








3.KŁOS

Nic dodać, nic ująć !! 







4. KOK 

Piękny i elegancki czy może artystyczny nieład?


My job !!







5. OPASKI Z WŁOSÓW





 


No i dzisiejsze fryzurki !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3