9/11/2013



HEJKA !


Pogoda dziś zbytnio nas nie rozpieszcza i nikomu nic się nie chce :D W taki dzień większość osób spędza czas przy komputerze, jak ja na przykład!:) Można to robić na wiele sposobów : aktywniej i mniej aktywnie. Ja na przykaład słachając muzyki,a szczególnie piosenek które umieściłam wyżej zostałam "natchniona" i tak na szybkiego stworzyłam kilka fryzurek!! Zobaczcie sami !


 Kilkanaście minut plus dobra muzyka i wyszła mi kokardkowa przepaska,kłosik,rockowe upięcie i dobieraniec z grzywki :) Nie jest idealnie, ponieważ krótkie włosy to wyzwanie dla mnie,ale jak na moje oko jest dobrze.



1 komentarz:

  1. Anonimowy14/9/13 10:31

    Ślicznie. :) Pasują Ci takie fryzurki. ;*

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe twojej opinii i zdania na tematem tego posta! Dziękujemy za komentarze i obserwacje bloga <3